اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل چیست ؟

فروش اینترنتی اسنپ آن اسمایل

خیلی از شما عزیزان تبلغ اسنپ اسمایل و فروش آن را به صورت آنلاین و اینترنتی دیدیده اید و یا شنیده اید .

 

آیا این اسنپ آن اسمایل هایی که در سایت های اینترنتی مثل دیجی کالا و دیوار و … به صورت اینترنتی سفارش می پذیرند و یا تبلیغاتی که در ماهواره صورت میگیرد همان اسنپ آن اسمایل اصلی است ؟

 

 

در طول روز ما تعداد بالایی تماس از افرادی داریم که پول به حساب این سایت ها واریز کرده اند و اسنپی دریافت نکردند و یا برای این افراد خمیری ارسال شده که پاسخگوی نیاز افراد نیست.

 

سئوال اینجاست که آیا این تبلیغات مربوط به مطب ما می باشد؟

آیا این اسنپ آن اسمایل ها اصلی و واقعی هستند ؟

جواب تمامی این سوال ها خیر است .

 

اسنپ آن اسمایل حتماً باید در مطب قالبگیری شود و متناسب با اندازه فک و صورت شخص شما ساخته شود .

برای اینکه متوجه این مطب شوید من یک مثال واضح برای شما میزنم :

این اسنپ های اینترنتی دقیقاً مثل یک سایز(یک شماره) کفش می ماند که قرار است این کفش را یک دختر 18 ساله و یک آقای 60 ساله  بپوشند !!

آیا این امکان پذیر است ؟!

آیا سایز پای دختر 18 ساله با یک آقای 60 ساله یکی است ؟!

اندازه ی فک هرفرد با فرد دیگر متفاوت است و اسنپ هایی که برای شما بصورت پست ارسال می شود مشکل شما را حل نخواهد کرد.

 

تفاوت اسنپ آن اسمایل اصلی با تقلبی :

یکی از تفاوت هایی هم که در اسنپ اصلی و تقلبی وجود دارد طرز ساخت و آماده سازی آن است ، اسنپ تقلبی خمیری هست که برای شما ارسال خواهد شد و شما باید آن را در آب جوش بیندازید تا نرم شود و بعد در آب سرد که سفت شود.

این طرز ساخت خودش بصورت بارز و مشخص گویای این است که این اسنپ با گرما و سرما تغییر حالت خواهد داد.  در نتیجه این نکته رو باید در نظر بگیرید که با گرمای دهان شما این اسنپ تغییر حالت خواهد داد و شل و خمیری خواهد شد پس در نتیجه روی دندان قرار نخواهد گرفت در صورتی که اسنپ اصلی که از دندان شما قالبگیری میشود و لابراتور متناسب با اندازه فک و دندان های شما می سازد روی دندان های شما فیکس خواهد شد و گرما و سرما روی اسنپ هیچ گونه تغییری نخواهد گذاشت .

یکی دیگر از تفاوت های اسنپ اصلی و تقلبی که میشه بهش اشاره کرد هزینه ی آن است ، اسنپ آن اسمایل تقلبی ارزان تر از اسنپ اصلی می باشد علتش هم خیلی روشن است. چرا که کیفیت ماده سازنده اسنپ آن اسمایل  اصلی  بسیار بیشتر و  متریال آن گران تر است.

قیمت اسنپ آن اسمایل در مطب ما هر فک 3 میلیون و 500 تومان می باشد .

 

برای اینکه در عرض چند ثانیه بدون هیچ گونه درد و تراشی دندان هایتان را به طور معجزه آسایی تغییر دهید اسنپ آن اسمایل به کمکتان می آید!

اسنپ آن اسمایل دندان یک پلاک متحرک است که به تازگی اختراع شده است و می تواند در عرض چند دقیقه لبخندتان را از این رو به آن رو کند. بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه های گران درمان های زیبایی پیچیده مثل لمینت و کامپوزیت دندان را ندارند و از طرفی مایلند دندانهایشان برای شرکت در مراسم، میهمانی ها یا قرارهای کاری زیبا به نظر برسند.

کامپوزیت متحرک دندان

اسنپ آن اسمایل مانند لنز رنگی چشم به صورت موقتی استفاده می شود. این پلاک با توجه به فرم و شکل دندان های شما ساخته می شود. در اسنپ اسمایل تمام دندان ها به هم متصل هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شود. این وسیله جنبه درمانی زیادی ندارد و صرفا برای برقراری زیبایی به کار میرود.

این ویدیو فیلم اسنپ آن اسمایل روی بیمار است
 

برای ساخت آن باید برای انجام یک قالب گیری دقیق به دندان پزشکتان مراجعه کنید. در این روش هیچ نیازی به انجام تراش روی دندان های نیست. به پرکردن ساختار دندان یا زیر سازی نیاز ندارد. چسب (باند) هم لازم نیست. و از این جهت کاملا برگشت پذیر است.

دندانپزشک با مواد مخصوصی از دندان شما قالب گیری کرده وقالب برای لابراتوار ارسال می شود و پس از ساخت به شما تحویل داده می شود و توضیحات لازم برای نگهداری آن داده می شود.

 

جنس اسنپ آن اسمایل از چیست؟

اسنپ اسمایل از استیل رزین کریستالیزه ساخته می شود . این ماده که در ساخت کابین هواپیما هم به کار می رود در عین سبکی ، مقاوم هم هست و می توان آن را در ضخامت کم ساخت.

اسنپ آن اسمایل

پلاک متحرک اسنپ اسمایل یا کاور دندان

آیا می توان با اسنپ اسمایل غذا خورد؟

گاهی روی اسنپ آن اسمایل در سطح جونده ی دندان ها سوراخ هایی گذاشته می شود تا موقع جویدن تداخلی ایجاد نشود .گرچه بهتر است برای جلوگیری از شکسته شدن آن از مصرف غذاهای سفت مثل گوشت، ته دیگ و آجیل و نیز غذاهای چسبنده مثل گز و آدامس خودداری کرد. بنابراین می توان با آن غذاهای نرم و نوشیدنی‌ها را خورد .

به علت نازکی بیش از حد اختلالی برای تکلم ایجاد نمی کند .

اسنپ آن اسمایل کاملا به برآمدگی دندان ها می چسبد بنابراین شل نمی شود و از دهان نمی افتد.

اسنپ آن اسمایل دندان

اسنپ اسمایل

 

چطور اسنپ آن اسمایل را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن این کاور دندان، باید پس از درآوردن از دهان، ابتدا آن را با آب بشویید . سپس با مسواکی که موهای نرم دارد soft یا extrs soft و صابون مایع آن را کاملا بشویید . استفاده از خمیردندان توصیه نمی شود. چرا که ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد.

در کیت اسنپ آن اسمایل پودر پاک کننده ای وجود دارد که شما می توانید برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای پلاکهایتان هم هست که زمانی که پلاکها را استفاده نمی کنید داخل این محفظه نگه داری می کنید.

اسنپ اسمایل
اسنپ آن اسمایل

آیا اسنپ آن اسمایل زود رنگ می گیرد؟

جنس اسنپ آن اسمایل طوری است که در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم است. اما این کاور هم نیازمند مراقبت است. اگر با اسنپ آن اسمایل سیگار نکشید و بعد از مصرف مواد رنگی با آب بشویید در طولانی مدت زیبا و شفاف تر خواهد ماند.

مزایای اسنپ آن اسمایل دندان:

اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل

1 . درمان سریع است و خصوصا در مواردی که بیمار عجله دارد به کار می رود. تصور کنید هفته آینده به یک میهمانی یا عروسی دعوت شده اید و فرصتی برای انجام کارهای زیبایی روی دندان هایتان ندارید.

2 . هیچ گونه درد ، تراش و بی حسی روی دندان انجام نمی شود.

3 . در صورتیکه فاصله بین دندان ها وجود داشته باشد یا دندانها بد رنگ باشند به راحتی با این وسیله می توان زیبایی را به بیمار برگرداند.

4 . زمانیکه یکی یا چند تا از دندان ها کشیده شده باشند می توان جای خالی آن ها را به صورت یکدست با این پلاک پر کرد. این پلاک به صورت کامل یا تکه ای می تواند به عنوان روکش موقت برای ایمپلنت دندان هم به کار رود.

5 .در گذشته برای افرادی که مشکال مفصل فک داشتند معمولا پلاک های ضخیم و سنگین طراحی می شد که تحمل دشواری داشتند. امروزه می توان با کمک اسنپ آن اسمایل علاوه بر حل مشکلات مفصلی ، زیبائی را هم به بیمار باز گرداند.

6 . هزینه درمان نسبت به باز سازی های تمام فک بیمار ارزان تر است.

7. اگر دندانها به هم ریختگی داشته باشند و جلو و عقب باشند به کمک این وسیله مرتب می شوند. مشروط بر آن که این بهم ریختگی دندانها به سمت داخل دهان باشد.

8. افرادی که بعلت سن بالا یا ساییدگی شدید دندانها ارتفاع صورتشان کم شده و قسمت پایینی صورتشان در هم رفته شده است.

9. فقط دندان ها را می پوشاند و لثه ها و کام را در بر نمیگیرد. بنابراین مانعی برای تشخیص طعم غذا یا حرارت آن نیست. و حداقل تداخل با تکلم را خواهد داشت.

10. افرادی هم هستند که به علت مشکلات پزشکی مثل سرطانها، شیمی درمانی یا … کاندید دریافت درمان های پیچیده ایمپلنت یا بریج های طولانی نیستند.

اسنپ آن اسمایل
اسنپ آن اسمایل پلاکی متحرک برای اصلاح ظاهر دندانها

معایب اسنپ آن اسمایل:

 

1 . اسنپ اسمایل درمان موقتی است ، بنابراین اگر به دنبال انجام درمان کامل و همیشگی هستید از این درمان صرف نظر کنید. و از درمانهای لمینت دندان یا کامپوزیت دندان استفاده کنید. حتی می‌توانید با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، از طراحی دیجیتالی خط لبخند هم استفاده کنید. معمولا اصلاح رنگ دندان به تنهایی با بلیچینگ، اصلاح شکل و رنگ دندان با کامپوزیت یا لمینت ونیر و اصلاح بهم ریختگی های شدید دندانی با ارتودنسی امکان پذیر است. جایگزینی دندان های از دست رفته هم توسط روکش ها (پروتز دندان) و ایمپلنت انجام می شود.

2 . شکستن پلاک در صورت استفاده نادرست. اگرچه این پلاک دارای استحکام بالا و از جنس کریستال استیل رزین است، اما در صورت استفاده نادرست یا عادت به دندان قروچه ممکن است بشکند. بنابراین باید دقت کنید از پیچاندن یا کج کردن پلاک جدا خودداری کنید.

3. به علت کاور کردن سطح دندان، حجم آن بیشتر از حجم دندان های شماست. بنابراین احساس جسم خارجی حجیم و سنگین در دهان طبیعی است که معمولا بیماران به سرعت به آن عادت می کنند.

عمر اسنپ اسمایل چه قدر است ؟

با توجه به ساختار خاص کریستالی که ثبت اختراع آن انحصاراً در اختیار شرکت Denmate  است این پلاک در صورت استفاده صحیح می تواند تا 5- 2سال به کار رود. مهم ترین فاکتور شکست پلاک استفاده نادرست کاربر از آن است .

موقع جایگذاری و درآوردن پلاک باید به کمک انگشتان اشاره ، پلاک را از انتهایی ترین دندان آزاد کرد و گذاشت . به هیچ عنوان نباید به دندان های قدامی فشار آورد، استفاده از خمیردندان و سایر خمیرهای ساینده ممنوع است .

تفاوت اسنپ آن اسمایل با لمینت یا کامپوزیت دندان چیست؟

مهم ترین تفاوت این درمان ها دایمی یا موقتی بودن آنهاست. از آنجا که لمینت های دندانی  پس از تراش و قالب گیری انجام می شوند، برای درک بهتر این تفاوت صفحات کامپوزیت دندان، لمینت دندان و بلیچینگ دندان را ببینید.

قیمت اسنپ آن اسمایل چند است؟

قیمت اسنپ آن اسمایل در ایران در سال 99 :

قیمت اسنپ آن اسمایل دندان بسته به لابراتوار سازنده متفاوت است. سابقا قالب ها به دبی یا آلمان فرستاده می شد که در نتیجه هزینه اسنپ آن اسمایل را خیلی زیاد می کرد. 

در حال حاضر این پلاک های متحرک در ایران ساخته می شود . اسنپ آن اسمایل قیمت حدود 3.5 میلیون تومان دارد.

 


 حتما بخوانید:   آیا این قیمت برای خدمات دندانپزشکی گران است؟ 


 

اسنپ آن اسمایل

 

WhatsApp